dimanche 4 novembre 2007

4-31

Հ.4
գ.թ.31
02.05.00.


ՀՀ Նախագահ՝ պարոն Ռոբերթ Քոչարյանին

Օրինակը ՝ ՀՀ Վարչապետ պարոն Արամ Սարգսյանին
.
Քաղքացուհի Վարդիթեր Մադաթյանից
(Երևան Նոր-Նորքի ուս.ավան, 9-րդմասնաշենք, սենյակ 1512
.
ԴԻՄՈՒՄ

Հարգելի պարոն Քոչարյան, խնդրում եմ համոզել ՀՀ Զին.Դատախազ պարոն .Ջհանգիրյանին գոնե ժամանակավորապես ետ վերցնելու իր հրաժարականը;
Ես մտադիր էի դիմում գրել պ. Ջհանգիրյանին, հաղորդելու որոշ տեղեկություններ, որոնք ինձ թվում է պետք է նպաստեին հոկտեմբերի 27-ի դեպքերի բացահայտմանը; Չգիտեմ ինչու, ինձ թվում է, որ եթե պ. Ջհանգիրյանը չբացահայտի այդ գործը, ուրիշ մեկին դա դժվար թե հաջողվի; ՈՒստի, կարծում եմ, որ հարկավոր է համոզել, hորդորել պ. Ջհանգիրյանին, ես` նաեւ կխնդրեի, որ նա դա անի; Իսկ դրա համար անհրաժեշտ է, որ գոնե դեռ ժամանակավորոպես՝ նա ձեռնպահ մնա հրաժարական տալուց; Եւվ եթե իմ հաղորդելիքն էլ որեւէ կերպ չնպաստի քննությունը նպատակին հասցնելուն, ու այնուհետեւ էլ հնարավոր չհամարի գործի բացահայտումը, այնժամ միայն թող վարվի ինչպես ճիշտ կհամարի; Պ.Ջհանգիրյանը հայ է, եւ այն էլ՝ լավ հայ; Ես դրան հավատում եմ;
.
Հարգանքներով՝Վ.Մադաթյան

26.04.2000թ.